top of page

Warunki korzystania ze strony internetowej

  • § 1.

  • Definicje

  • Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje siÄ™ nastÄ™pujÄ…ce znaczenie poniższych pojęć:

  • Aktualizacja – aktualizacja, którÄ… zobowiÄ…zaÅ‚ siÄ™ dostarczyć Sprzedawca i która jest niezbÄ™dna do zachowania zgodnoÅ›ci TreÅ›ci Cyfrowej z UmowÄ…;

  • Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którÄ… KupujÄ…cy jest zobowiÄ…zany zapÅ‚acić Sprzedawcy za Produkt;

  • E-zapÅ‚ata – zapÅ‚ata Ceny za Produkt za pomocÄ… cyfrowego odwzorowania wartoÅ›ci, w szczególnoÅ›ci za pomocÄ… bonów elektronicznych, e-kuponów, walut wirtualnych itp.;

  • Instrumenty CFD — pochodne instrumenty finansowe, które dotyczÄ… zawierania kontraktów na okreÅ›lone różnice kursowe;

  • KupujÄ…cy – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadajÄ…ca zdolność prawnÄ…;

  • Konsument – KupujÄ…cy bÄ™dÄ…cy osobÄ… fizycznÄ…, zawierajÄ…cÄ… ze SprzedawcÄ… UmowÄ™ niezwiÄ…zanÄ… z bezpoÅ›rednio z jej dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ… lub zawodowÄ…;

  • Produkt – TreÅ›ci Cyfrowe lub UsÅ‚ugi Szkoleniowe, które oferuje Sprzedawca w ramach Sklepu;

  • PrzedsiÄ™biorca na prawach konsumenta (PNPK) – KupujÄ…cy bÄ™dÄ…cy osobÄ… fizycznÄ… zawierajÄ…cÄ… UmowÄ™ ze SprzedawcÄ… bezpoÅ›rednio zwiÄ…zanÄ… z jej dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ…, gdy z treÅ›ci tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikajÄ…cego w szczególnoÅ›ci z przedmiotu wykonywanej przez niÄ… dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, udostÄ™pnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej;

  • Przedsprzedaż — proces zbierania przez SprzedawcÄ™ zamówieÅ„ na Produkty, które bÄ™dÄ… dostÄ™pne w sprzedaży od okreÅ›lonego terminu, i zawierania Umów przed planowanym terminem wprowadzenia Produktów do sprzedaży;

  • TreÅ›ci Cyfrowe – wszelkie treÅ›ci cyfrowe oferowane przez SprzedawcÄ™ w ramach Sklepu, w szczególnoÅ›ci takie, jak e-booki, zapisane Webinary, nagrania audio, transkrypcje, materiaÅ‚y wizualne, pliki do druku oraz wszelkie pozostaÅ‚e treÅ›ci, jakie mogÄ… być zamieszczane w ramach Sklepu i oferowane jako Produkt;

  • TreÅ›ci Użytkownika – treÅ›ci, które zostaÅ‚y dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta lub PNPK w trakcie korzystania z TreÅ›ci Cyfrowych;

  • Umowa – umowa sprzedaży Produktu lub umowa o Å›wiadczenie UsÅ‚ug;

  • UsÅ‚ugi – UsÅ‚ugi Elektroniczne, w tym UsÅ‚ugi Cyfrowe, lub Uslugi Szkoleniowe;

  • UsÅ‚ugi Cyfrowe – usÅ‚ugi pozwalajÄ…ce KupujÄ…cemu na:

  • – wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostÄ™p do danych w postaci cyfrowej;

  • – wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostaÅ‚y przesÅ‚ane lub wytworzone przez KupujÄ…cego lub innych użytkowników UsÅ‚ugi Cyfrowej;

  • – inne formy interakcji za pomocÄ… danych w postaci cyfrowej;

  • UsÅ‚ugi Elektroniczne – wszelkie usÅ‚ugi, które sÄ… Å›wiadczone przez SprzedawcÄ™ na rzecz KupujÄ…cego za poÅ›rednictwem Sklepu, np. utrzymanie konta użytkownika, przesyÅ‚anie newslettera itp.;

  • UsÅ‚ugi Szkoleniowe – usÅ‚ugi szkoleniowe dotyczÄ…ce Instrumentów CFD, które sÄ… Å›wiadczone przez SprzedawcÄ™ na rzecz KupujÄ…cego po nabyciu przez KupujÄ…cego Produktu obejmujÄ…cego UsÅ‚ugi Szkoleniowe;

  • Webinar – wirtualne spotkanie pomiÄ™dzy prowadzÄ…cymi a uczestnikami, podczas którego jest możliwa wielostronna komunikacja z wykorzystaniem Å›rodków porozumiewania siÄ™ na odlegÅ‚ość. Każdy Webinar trwa co najmniej 60 minut (sÅ‚ownie: sześćdziesiÄ…t) minut.

  •  

  • § 2.

  • Postanowienia wstÄ™pne

  • Sprzedawca Solidny Trader pl. Åšw. Macieja 7/5-6 50-244 WrocÅ‚aw prowadzi sprzedaż Produktów za poÅ›rednictwem Sklepu, Å›wiadczÄ…c jednoczeÅ›nie na rzecz KupujÄ…cych UsÅ‚ugi Elektroniczne. Za poÅ›rednictwem Sklepu, KupujÄ…cy może dokonać zakupu Produktów uwidocznionych na stronach Sklepu. Asortyment Sprzedawcy obejmuje zarówno TreÅ›ci Cyfrowe, jak i UsÅ‚ugi Szkoleniowe, a jednoczeÅ›nie nie obejmuje produktów fizycznych.

  • Regulamin okreÅ›la zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiÄ…zki Sprzedawcy i KupujÄ…cych.

  • Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególnoÅ›ci do dokonania zakupu w Sklepie, nie jest konieczne speÅ‚nienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urzÄ…dzenie KupujÄ…cego. WystarczajÄ…ce sÄ…:

  • dostÄ™p do Internetu,

  • standardowy system operacyjny,

  • standardowa przeglÄ…darka internetowa,

  • posiadanie aktywnego adresu e-mail.

  • Do korzystania z TreÅ›ci Cyfrowych, w zależnoÅ›ci od ich rodzaju, może być dodatkowo konieczne standardowe, ogólnodostÄ™pne oprogramowanie pozwalajÄ…ce na przeglÄ…danie lub odtwarzanie okreÅ›lonego rodzaju plików takich jak DOC, PDF, MP4, MP3, MOV, AVI itp. Jeżeli korzystanie z TreÅ›ci Cyfrowych wymaga speÅ‚nienia dodatkowych wymogów technicznych, informacja taka prezentowana jest w Sklepie w sposób widoczny dla KupujÄ…cego i pozwalajÄ…cy podjąć decyzjÄ™ w zakresie zakupu treÅ›ci cyfrowych.

  • Zawarcie Umowy o dostarczenie TreÅ›ci Cyfrowych nie może nastÄ…pić w sposób anonimowy ani pod pseudonimem. KupujÄ…cy powinien wskazać prawdziwe i kompletne dane osobowe, aby móc zawrzeć takÄ… UmowÄ™.

  • Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treÅ›ci o charakterze bezprawnym, w szczególnoÅ›ci poprzez przesyÅ‚anie takich treÅ›ci za poÅ›rednictwem formularzy dostÄ™pnych w Sklepie.

  • W zależnoÅ›ci od rodzaju wybranych TreÅ›ci Cyfrowych lub UsÅ‚ug pomiÄ™dzy SprzedawcÄ… a KupujÄ…cym dochodzi do zawarcia Umowy okreÅ›lonego rodzaju:

  • w przypadku TreÅ›ci Cyfrowych dochodzi do zawarcia umowy o dostarczenie treÅ›ci cyfrowych;

  • w przypadku UsÅ‚ug Szkoleniowych dochodzi do zawarcia umowy o Å›wiadczenie usÅ‚ug;

  • w przypadku UsÅ‚ug Elektronicznych dochodzi do zawarcia umowy o Å›wiadczenie usÅ‚ug elektronicznych.

  • W celu unikniÄ™cia wÄ…tpliwoÅ›ci Sprzedawca wskazuje, że:

  • Umowy, które dotyczÄ… TreÅ›ci Cyfrowych, sÄ… umowami o dostarczanie treÅ›ci cyfrowej, do których stosuje siÄ™ przepisy rozdziaÅ‚u 5b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;

  • do Umów, które nie dotyczÄ… TreÅ›ci Cyfrowych, nie stosuje siÄ™ przepisów rozdziaÅ‚u 5b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  •  

  • § 3.

  • UsÅ‚ugi Elektroniczne

  • PodstawowÄ… UsÅ‚ugÄ… ElektronicznÄ… Å›wiadczonÄ… na rzecz KupujÄ…cego przez SprzedawcÄ™ jest umożliwienie KupujÄ…cemu zÅ‚ożenia zamówienia w Sklepie prowadzÄ…cego do zawarcia ze SprzedawcÄ… Umowy. ZÅ‚ożenie zamówienia nie jest możliwe bez posiadania konta w Sklepie.

  • Jeżeli KupujÄ…cy zdecyduje siÄ™ zaÅ‚ożyć konto w Sklepie, Sprzedawca Å›wiadczy również na rzecz KupujÄ…cego UsÅ‚ugÄ™ ElektronicznÄ… polegajÄ…cÄ… na zaÅ‚ożeniu i utrzymywaniu konta w Sklepie. W ramach konta przechowywane sÄ… dane KupujÄ…cego oraz historia zÅ‚ożonych przez niego zamówieÅ„ w Sklepie. KupujÄ…cy loguje siÄ™ do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasÅ‚a.

  • ZaÅ‚ożenie konta w Sklepie odbywa siÄ™ poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w procesie skÅ‚adania zamówienia lub samodzielne wypeÅ‚nienie formularza rejestracji konta dostÄ™pnego w Sklepie. KupujÄ…cy może w każdej chwili usunąć konto z poziomu panelu zarzÄ…dzania kontem (o ile taka funkcjonalność jest włączona) lub przesyÅ‚ajÄ…c stosowne żądanie do Sprzedawcy. UsuniÄ™cie konta nie spowoduje usuniÄ™cia informacji o zÅ‚ożonych zamówieniach z wykorzystaniem konta, które to informacje Sprzedawca bÄ™dzie przechowywaÅ‚ do czasu upÅ‚ywu przedawnienia roszczeÅ„ z Umowy zawartej za poÅ›rednictwem Sklepu, chyba że wczeÅ›niej KupujÄ…cy sprzeciwi siÄ™ przechowywaniu tych informacji, a Sprzedawca nie bÄ™dzie posiadaÅ‚ nadrzÄ™dnego interesu w ich przechowywaniu.

  • Jeżeli KupujÄ…cy zdecyduje siÄ™ zapisać do newslettera, Sprzedawca Å›wiadczy również na rzecz KupujÄ…cego UsÅ‚ugÄ™ ElektronicznÄ… polegajÄ…cÄ… na przesyÅ‚aniu KupujÄ…cemu wiadomoÅ›ci e-mail zawierajÄ…cych informacje o nowoÅ›ciach, promocjach, Produktach Sprzedawcy. Zapis do newslettera odbywa siÄ™ poprzez wypeÅ‚nienie i przesÅ‚anie formularza zapisu do newslettera lub poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w procesie skÅ‚adania zamówienia. KupujÄ…cy może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikajÄ…c w przycisk sÅ‚użący do rezygnacji, który jest widoczny w każdej wiadomoÅ›ci przesyÅ‚anej w ramach newslettera, lub przesyÅ‚ajÄ…c stosowne żądanie do Sprzedawcy.

  • UsÅ‚ugi ElektronicznÄ… sÄ… Å›wiadczone na rzecz KupujÄ…cego nieodpÅ‚atnie. OdpÅ‚atne sÄ… natomiast Umowy dotyczÄ…ce sprzedaży Produktów, które sÄ… zawierane za poÅ›rednictwem Sklepu.

  • W celu zapewnienia bezpieczeÅ„stwa KupujÄ…cemu i przekazu danych w zwiÄ…zku z korzystaniem ze Sklepu Sprzedawca podejmuje Å›rodki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeÅ„stwa Å›wiadczonych UsÅ‚ug, w szczególnoÅ›ci Å›rodki sÅ‚użące zapobieganiu pozyskiwaniu i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.

  • Sprzedawca podejmuje dziaÅ‚ania w celu zapewnienia w peÅ‚ni poprawnego funkcjonowania Sklepu. KupujÄ…cy powinien poinformować SprzedawcÄ™ o wszelkich nieprawidÅ‚owoÅ›ciach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.

  • Z uwagi na to, że Sklep stanowi system teleinformatyczny zarzÄ…dzany przez SprzedawcÄ™, Sprzedawca może prowadzić prace techniczne i informatyczne, które bÄ™dÄ… miaÅ‚y na celu rozwój Sklepu oraz Å›wiadczenie UsÅ‚ug Elektronicznych na jak najwyższym poziomie.

  • W ramach rozwoju Sklepu Sprzedawca może w szczególnoÅ›ci:

  • dodawać nowe funkcje oraz zmieniać lub usuwać istniejÄ…ce funkcje w ramach Sklepu;

  • wprowadzić Sklep na inny rodzaj urzÄ…dzeÅ„, np. na urzÄ…dzenia przenoÅ›ne;

  • udostÄ™pnić aplikacjÄ™ zwiÄ…zanÄ… ze Sklepem.

  •  

  • § 4.

  • Produkty

  • Produkty dostÄ™pne w Sklepie dotyczÄ… Instrumentów CFD i umożliwiajÄ… pozyskanie wiedzy na temat Instrumentów CFD.

  • NabywajÄ…c Produkty dotyczÄ…ce Instrumentów CFD, w szczególnoÅ›ci obejmujÄ…ce UsÅ‚ugi Szkoleniowe, KupujÄ…cy powinien mieć Å›wiadomość, że:

  • przedstawione Produkty majÄ… wyłącznie charakter edukacyjny i sÅ‚użą przybliżeniu KupujÄ…cym zagadnieÅ„ zwiÄ…zanych z Instrumentami CFD;

  • treÅ›ci przekazywane w zwiÄ…zku z Produktami nie stanowiÄ… porady inwestycyjnej ani żadnej innej formy doradztwa inwestycyjnego — Sprzedawca za poÅ›rednictwem Sklepu nie Å›wiadczy żadnych usÅ‚ug zwiÄ…zanych z inwestowaniem, w szczególnoÅ›ci z inwestowaniem w Instrumenty CFD;

  • KupujÄ…cy korzysta z treÅ›ci przekazywanych w zwiÄ…zku z Produktami na wÅ‚asne ryzyko i na wÅ‚asnÄ… odpowiedzialność, w szczególnoÅ›ci wówczas, gdy samodzielnie wykorzysta te treÅ›ci na potrzeby inwestowania na rynku kapitaÅ‚owym;

  • Sprzedawca nie udziela żadnych gwarancji ani nie skÅ‚ada żadnych zapewnieÅ„, że korzystanie z Produktów w dziaÅ‚aniach inwestycyjnych, które bÄ™dÄ… podejmowane samodzielnie przez KupujÄ…cego, przyniesie jakikolwiek zysk;

  • Sprzedawca nie gwarantuje, że korzystanie z Produktów speÅ‚ni wszelkie oczekiwania dotyczÄ…ce Produktów, jakie może żywić KupujÄ…cy w zwiÄ…zku z Produktem.

  •  

  • § 5.

  • SkÅ‚adanie zamówienia

  • KupujÄ…cy może zÅ‚ożyć zamówienie jako zarejestrowany klient.

  • Zarejestrowanym klientem jest KupujÄ…cy, który posiada konto w Sklepie. KupujÄ…cy może zaÅ‚ożyć konto poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w procesie skÅ‚adania zamówienia lub wypeÅ‚nienie samodzielnego formularza rejestracji konta dostÄ™pnego w Sklepie.

  • Jeżeli KupujÄ…cy posiada konto w Sklepie, przed zÅ‚ożeniem zamówienia powinien siÄ™ do niego zalogować. Logowanie możliwe jest również w trakcie skÅ‚adania zamówienia — poprzez klikniÄ™cie w link dostÄ™pny w ramach wyÅ›wietlanego komunikatu.

  • ZÅ‚ożenie zamówienia odbywa siÄ™ poprzez wypeÅ‚nienie formularza zamówienia, po uprzednim dodaniu do koszyka Produktów interesujÄ…cych KupujÄ…cego. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbÄ™dnych do realizacji zamówienia. Na etapie skÅ‚adania zamówienia nastÄ™puje również wybór metody pÅ‚atnoÅ›ci za zamówienie. Warunkiem zÅ‚ożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym KupujÄ…cy powinien uprzednio siÄ™ zapoznać. W razie jakichkolwiek wÄ…tpliwoÅ›ci dotyczÄ…cych Regulaminu KupujÄ…cy może skontaktować siÄ™ ze SprzedawcÄ….

  • Proces skÅ‚adania zamówienia koÅ„czy klikniÄ™cie w przycisk finalizujÄ…cy zamówienie. KlikniÄ™cie w przycisk finalizujÄ…cy zamówienie stanowi oÅ›wiadczenie woli KupujÄ…cego prowadzÄ…ce do zawarcia ze SprzedawcÄ… Umowy dotyczÄ…cej Produktu.

  • W formularzu zamówienia KupujÄ…cy musi podać prawdziwe dane osobowe. KupujÄ…cy ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy KupujÄ…cy podaÅ‚ nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzÄ… uzasadnione wÄ…tpliwoÅ›ci SprzedajÄ…cego co do ich poprawnoÅ›ci. W takim przypadku KupujÄ…cy zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztÄ™ elektronicznÄ… o wÄ…tpliwoÅ›ciach Sprzedawcy. W takiej sytuacji KupujÄ…cemu przysÅ‚uguje prawo wyjaÅ›nienia wszelkich okolicznoÅ›ci zwiÄ…zanych z weryfikacjÄ… prawdziwoÅ›ci podanych danych. W przypadku braku danych pozwalajÄ…cych Sprzedawcy na podjÄ™cie kontaktu z KupujÄ…cym Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaÅ›nieÅ„ po podjÄ™ciu kontaktu przez KupujÄ…cego.

  • KupujÄ…cy oÅ›wiadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia sÄ… prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiÄ…zany do weryfikowania ich prawdziwoÅ›ci i poprawnoÅ›ci, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 6.

  •  

  • § 6.

  • Przedsprzedaż

  • Sprzedawca, w odniesieniu do niektórych rodzajów TreÅ›ci Cyfrowych, może, ale nie musi, zorganizować Przedsprzedaż.

  • TreÅ›ci Cyfrowe objÄ™te Przedsprzedażą sÄ… wyraźnie oznaczane w ramach Sklepu jako TreÅ›ci Cyfrowe dostÄ™pne w Przedsprzedaży. Na stronie takich TreÅ›ci Cyfrowych Sprzedawca zamieszcza informacjÄ™, od jakiej daty TreÅ›ci Cyfrowe najprawdopodobniej bÄ™dÄ… dostÄ™pne i od jakiej daty TreÅ›ci Cyfrowe najprawdopodobniej bÄ™dÄ… przekazywane KupujÄ…cym.

  • Na potrzeby zawierania Umów w ramach Przedsprzedaży postanowienia § 5 stosuje siÄ™ odpowiednio.

  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu, o którym mowa w ust. 2, szczególnie na skutek opóźnienia w dostarczaniu TreÅ›ci Cyfrowych przez osoby trzecie (np. podwykonawców). Sprzedawca bÄ™dzie informowaÅ‚ KupujÄ…cych o wszelkich zmianach terminów zwiÄ…zanych z Przedsprzedażą, poprzez zamieszczenie informacji w Sklepie oraz wysÅ‚anie wiadomoÅ›ci e-mail, na adres podany przez KupujÄ…cego.

  • W przypadku, gdyby sprzedaż TreÅ›ci Cyfrowych nie byÅ‚a możliwa na warunkach przewidzianych w Przedsprzedaży (np. dostawcy nie dostarczÄ… odpowiedniej iloÅ›ci lub rodzajów materiaÅ‚ów, nastÄ…pi wzrost ceny materiaÅ‚ów itp.), Sprzedawca poinformuje KupujÄ…cego o tych okolicznoÅ›ciach.

  • Jeżeli KupujÄ…cy bÄ™dÄ…cy Konsumentem lub PNPK nie zgadza siÄ™ na przedÅ‚użenie terminu dostarczenia TreÅ›ci Cyfrowych lub zmianÄ™ warunków sprzedaży TreÅ›ci Cyfrowych, może zrezygnować z nabycia TreÅ›ci Cyfrowych, a Sprzedawca zwraca takiemu KupujÄ…cemu wszelkie pÅ‚atnoÅ›ci dokonane w ramach Przedsprzedaży.

  •  

  • § 7.

  • Cena i pÅ‚atnoÅ›ci

  • DostÄ™pne metody pÅ‚atnoÅ›ci za zamówienie sÄ… opisane na stronie Sklepu oraz prezentowane KupujÄ…cemu na etapie skÅ‚adania zamówienia.

  • Jeżeli KupujÄ…cy wybraÅ‚ przy skÅ‚adaniu zamówienia pÅ‚atność on-line, po klikniÄ™ciu w przycisk finalizujÄ…cy zamówienie zostanie przekierowany do bramki pÅ‚atnoÅ›ci obsÅ‚ugiwanej przez zewnÄ™trznego operatora pÅ‚atnoÅ›ci w celu dokonania pÅ‚atnoÅ›ci za zamówienie. Jeżeli KupujÄ…cy wybraÅ‚ pÅ‚atność przelewem bankowym, po klikniÄ™ciu w przycisk finalizujÄ…cy zamówienie zostanie przekierowany na stronÄ™ Sklepu z potwierdzeniem zamówienia oraz instrukcjÄ… dokonania pÅ‚atnoÅ›ci. ZapÅ‚ata za zamówienie powinna nastÄ…pić w terminie 7 dni od zÅ‚ożenia zamówienia. Po upÅ‚ywie tego terminu Sprzedawca może przyjąć, że KupujÄ…cy zrezygnowaÅ‚ z nabycia Produktu, i anulować zÅ‚ożone zamówienie.

  • PÅ‚atnoÅ›ci elektroniczne, w tym pÅ‚atnoÅ›ci kartÄ… pÅ‚atniczÄ…, obsÅ‚ugiwane sÄ… przez

  • Jeżeli KupujÄ…cy prosi o wystawienie faktury, jest ona dorÄ™czana KupujÄ…cemu drogÄ… elektronicznÄ…, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.

  • Wszystkie Ceny podane na stronach Sklepu sÄ… cenami brutto.

  • Sprzedawca jest uprawniony do udzielenia KupujÄ…cym rabatów, obniżek lub innych preferencji zwiÄ…zanych z CenÄ… wedÅ‚ug wÅ‚asnego wyboru, w szczególnoÅ›ci w ramach organizowanej akcji promocyjnej. SzczegóÅ‚y akcji promocyjnych okreÅ›lajÄ… odrÄ™bne regulaminy akcji promocyjnych. KupujÄ…cemu nie przysÅ‚uguje prawo żądania rabatów, obniżek lub innych preferencji, które nie wynikajÄ… z akcji promocyjnej.

  • W każdym przypadku informowania o obniżeniu Ceny Produktu Sprzedawca obok informacji o obniżonej Cenie zamieszcza również informacjÄ™ o najniższej Cenie Produktu, która obowiÄ…zywaÅ‚a w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany Produkt jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej Cenie Sprzedawca zamieszcza również informacjÄ™ o najniższej Cenie tego Produktu, która obowiÄ…zywaÅ‚a w okresie od dnia rozpoczÄ™cia oferowania tego Produktu do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.

  •  

  • § 8.

  • Realizacja zamówienia dotyczÄ…cego TreÅ›ci Cyfrowych

  • Realizacja zamówienia dotyczÄ…cego TreÅ›ci Cyfrowych polega na przekazaniu KupujÄ…cemu zamówionych TreÅ›ci Cyfrowych.

  • Sprzedawca udostÄ™pnia KupujÄ…cemu TreÅ›ci Cyfrowych nie wczeÅ›niej niż po pozytywnej autoryzacji pÅ‚atnoÅ›ci lub zaksiÄ™gowaniu pÅ‚atnoÅ›ci na swoim rachunku bankowym. TreÅ›ci Cyfrowe mogÄ… być przekazane KupujÄ…cemu od razu po zawarciu Umowy i opÅ‚aceniu zamówienia lub w terminach okreÅ›lonych przez SprzedawcÄ™, w zależnoÅ›ci od rodzaju TreÅ›ci Cyfrowej, którÄ… nabyÅ‚ KupujÄ…cy.

  • KupujÄ…cy, w zależnoÅ›ci od wyboru Sprzedawcy oraz możliwoÅ›ci technicznych Sklepu, może uzyskać dostÄ™p do TreÅ›ci Cyfrowych poprzez:

  • link przesÅ‚any KupujÄ…cemu na wskazany przez KupujÄ…cego adres e-mail lub

  • konto użytkownika, do którego zostanÄ… przypisane zakupione TreÅ›ci Cyfrowe lub

  • dedykowanÄ… stronÄ™ Sklepu, gdzie znajdujÄ… siÄ™ zakupione TreÅ›ci Cyfrowe.

  • Informacje, czy dane TreÅ›ci Cyfrowe mogÄ… być pobierane przez KupujÄ…cego na wÅ‚asny noÅ›nik, znajdujÄ… siÄ™ w opisie TreÅ›ci Cyfrowych lub instrukcjach przekazanych KupujÄ…cemu.

  • Jeżeli dana Treść Cyfrowa może być pobrana przez Użytkownika, Sprzedawca może wprowadzić limit pobraÅ„ danej TreÅ›ci Cyfrowej (np. dana Treść Cyfrowa bÄ™dzie mogÅ‚a być pobrana tylko 10 razy). W przypadku wprowadzenia limitu pobraÅ„ Sprzedawca wyraźnie wskazuje KupujÄ…cemu, ile razy KupujÄ…cy może pobrać danÄ… Treść CyfrowÄ… w ramach zawartej Umowy.

  • Sprzedawca może wprowadzić ograniczenia czasowe w zakresie dostÄ™pu do danej TreÅ›ci Cyfrowej (np. dostÄ™p do danej TreÅ›ci Cyfrowej bÄ™dzie możliwy tylko przez 3 miesiÄ…ce). W przypadku wprowadzenia ograniczeÅ„ czasowych Sprzedawca wyraźnie wskazuje KupujÄ…cemu, przez jaki czas KupujÄ…cy bÄ™dzie posiadaÅ‚ dostÄ™p do danej TreÅ›ci Cyfrowej w ramach zawartej Umowy. Jeżeli dostÄ™p do TreÅ›ci Cyfrowej okreÅ›lany jest przez SprzedawcÄ™ jako dostÄ™p dożywotni, a KupujÄ…cy uzyskuje ten dostÄ™p poprzez konto użytkownika, w razie koniecznoÅ›ci likwidacji konta użytkownika (np. z uwagi na zmiany technologiczne, zakoÅ„czenie dziaÅ‚alnoÅ›ci przez SprzedawcÄ™), KupujÄ…cemu zapewniana jest możliwość pobrania TreÅ›ci Cyfrowej na wÅ‚asny noÅ›nik w okreÅ›lonym przez SprzedawcÄ™ terminie, nie krótszym niż 14 dni, liczonym od wysyÅ‚ki na adres e-mail KupujÄ…cego przypisany do konta użytkownika informacji o planowanej likwidacji konta użytkownika i możliwoÅ›ci pobrania TreÅ›ci Cyfrowej na wÅ‚asny noÅ›nik.

  • Treść CyfrowÄ… uważa siÄ™ za dostarczonÄ… w chwili, gdy Treść Cyfrowa lub Å›rodek, który pozwala na uzyskanie dostÄ™pu do TreÅ›ci Cyfrowej lub pobranie TreÅ›ci Cyfrowej, zostaÅ‚y udostÄ™pnione KupujÄ…cemu lub fizycznemu albo wirtualnemu urzÄ…dzeniu, które KupujÄ…cy wybraÅ‚ samodzielnie w tym celu albo gdy KupujÄ…cy lub takie urzÄ…dzenie uzyskali dostÄ™p do TreÅ›ci Cyfrowej.

  • Sprzedawca dostarcza TreÅ›ci Cyfrowe w wersji obowiÄ…zujÄ…cej na dzieÅ„ dostarczenia TreÅ›ci Cyfrowej i nie zapewnia Aktualizacji po dniu dostarczenia TreÅ›ci Cyfrowej — chyba że w opisie TreÅ›ci Cyfrowych zostanie wyraźnie wskazane, że Treść Cyfrowa obejmuje także Aktualizacje TreÅ›ci Cyfrowych w późniejszym terminie.

  • Z zastrzeżeniem przepisów o dozwolonym użytku, KupujÄ…cy może wykorzystywać TreÅ›ci Cyfrowe wyłącznie na potrzeby wÅ‚asne. KupujÄ…cy w żadnym przypadku nie ma prawa do udostÄ™pniania lub sprzedaży TreÅ›ci Cyfrowych ani jakichkolwiek ich opracowaÅ„ pod wÅ‚asnym oznaczeniem, włączania TreÅ›ci Cyfrowych lub ich fragmentów do wÅ‚asnych produktów lub usÅ‚ug, które udostÄ™pnia lub sprzedaje oraz innych podobnych dziaÅ‚aÅ„ zarobkowych z użyciem TreÅ›ci Cyfrowych.

  • Jeżeli KupujÄ…cy bÄ™dzie chciaÅ‚ wykorzystać TreÅ›ci Cyfrowe w swojej dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej lub zawodowej, jest zobowiÄ…zany zwrócić siÄ™ do Sprzedawcy o udzielenie licencji na danÄ… Treść CyfrowÄ… poprzez wysÅ‚anie wiadomoÅ›ci na adres e-mail Sprzedawcy. W celu zawarcia takiej umowy KupujÄ…cy powinien zwrócić siÄ™ do Sprzedawcy z propozycjÄ… zawarcia umowy licencyjnej, informujÄ…c SprzedawcÄ™ w szczególnoÅ›ci o celach, w jakich zamierza korzystać z TreÅ›ci Cyfrowych, oraz o zakÅ‚adanym czasie korzystania. Po otrzymaniu takiej propozycji Sprzedawca przedstawi ofertÄ™ zgodnie z wÅ‚asnÄ… politykÄ… licencyjnÄ….

  • W przypadku, gdy KupujÄ…cy uzyskuje dostÄ™p do zakupionych TreÅ›ci Cyfrowych poprzez konto użytkownika, zakazane jest:

  • dzielenie konta Użytkownika z innymi osobami lub udostÄ™pnianie danych dostÄ™powych do konta Użytkownika innym osobom,

  • podejmowanie prób nieautoryzowanego uzyskania dostÄ™pu do TreÅ›ci Cyfrowych, które nie zostaÅ‚y przypisane do konta Użytkownika w wyniku ich zakupu,

  • podejmowanie dziaÅ‚aÅ„ majÄ…cych negatywny wpÅ‚yw na funkcjonowanie systemu teleinformatycznego, w ramach którego funkcjonuje konto Użytkownika, w szczególnoÅ›ci poprzez różnego rodzaju techniki hakerskie, zÅ‚oÅ›liwe oprogramowanie itp.

  • podejmowanie prób pobierania TreÅ›ci Cyfrowych na wÅ‚asny noÅ›nik, podczas gdy Sprzedawca nie zapewnia takiej możliwoÅ›ci,

  • wykorzystywanie konta Użytkownika do prowadzenia dziaÅ‚aÅ„ marketingowych,

  • korzystanie z funkcji dostÄ™pnych w ramach konta Użytkownika w sposób naruszajÄ…cy dobra osobiste innych osób lub godzÄ…cy w dobre obyczaje.

  • Sprzedawca jest uprawniony do dokonywania zmian w zakresie TreÅ›ci Cyfrowych w trakcie trwania Umowy, z wyjÄ…tkiem TreÅ›ci Cyfrowych, które sÄ… dostarczane w sposób jednorazowy. Zmiany w zakresie TreÅ›ci Cyfrowych, które zostaÅ‚y nabyte przez Konsumenta lub PNPK, mogÄ… być dokonywane z zachowaniem poniższych wymogów:

  • zmiany w TreÅ›ciach Cyfrowych mogÄ… być dokonywane wyłącznie z uzasadnionych przyczyn, w szczególnoÅ›ci takich jak usuniÄ™cie usterek, dostosowanie TreÅ›ci Cyfrowych do potrzeb KupujÄ…cych, dostosowanie TreÅ›ci Cyfrowych do zmian prawnych lub decyzji sÄ…dów i organów;

  • zmiany w TreÅ›ciach Cyfrowych nie mogÄ… wiÄ…zać siÄ™ z kosztami po stronie Konsumenta lub PNPK;

  • Sprzedawca poinformuje Konsumenta lub PNPK w sposób jasny i zrozumiaÅ‚y o dokonywanej zmianie;

  • jeżeli zmiana w TreÅ›ciach Cyfrowych istotnie i negatywnie wpÅ‚ywa na dostÄ™p KupujÄ…cego do TreÅ›ci Cyfrowych lub korzystanie z nich, Sprzedawca jest zobowiÄ…zany poinformować Konsumenta lub PNPK z odpowiednim wyprzedzeniem, nie krótszym niż 7 dni, na trwaÅ‚ym noÅ›niku, o wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ciach i terminie wprowadzenia zmiany, a także uprawnieniach zwiÄ…zanych z tymi zmianami;

  • jeżeli zmiana w TreÅ›ciach Cyfrowych istotnie i negatywnie wpÅ‚ywa na dostÄ™p KupujÄ…cego do TreÅ›ci Cyfrowych lub korzystanie z nich, Konsument lub PNPK może wypowiedzieć UmowÄ™ bez zachowania okresu wypowiedzenia w ciÄ…gu 30 dni od dnia dokonania zmiany w TreÅ›ciach Cyfrowych lub poinformowania o zmianach w TreÅ›ciach Cyfrowych, jeżeli poinformowanie nastÄ…piÅ‚o później niż ta zmiana. Uprawnienie to nie przysÅ‚uguje KupujÄ…cemu, gdy Sprzedawca zapewni Konsumentowi lub PNPK, bez dodatkowych kosztów, prawo do zachowania TreÅ›ci Cyfrowych zgodnych z UmowÄ… w stanie niezmienionym.

  • W przypadku naruszenia przez KupujÄ…cego zasad dotyczÄ…cych korzystania z TreÅ›ci Cyfrowych Sprzedawca może zablokować KupujÄ…cemu dostÄ™p do TreÅ›ci Cyfrowych. KupujÄ…cy otrzyma wiadomość z uzasadnieniem przyczyn blokady. KupujÄ…cy może odwoÅ‚ać siÄ™ od blokady w terminie 14 dni od otrzymania wiadomoÅ›ci. Sprzedawca rozpatruje odwoÅ‚ania w terminie 14 dni. Zablokowanie dostÄ™pu do TreÅ›ci Cyfrowych nie stanowi naruszenia Umowy przez SprzedawcÄ™ i nie może być podstawÄ… roszczeÅ„ KupujÄ…cego z tytuÅ‚u naruszenia Umowy.

  • TreÅ›ciom Cyfrowym mogÄ…, ale nie muszÄ…, towarzyszyć Å›wiadczenia dodatkowe, np. dostÄ™p do grupy wsparcia zwiÄ…zanej z zakupionymi TreÅ›ciami Cyfrowymi, spotkanie on-line ze SprzedawcÄ… lub innymi osobami itp. Wszystkie tego rodzaju Å›wiadczenia majÄ… charakter poboczny w stosunku do gÅ‚ównego zobowiÄ…zania Sprzedawcy, jakim jest dostarczenie TreÅ›ci Cyfrowych zgodnych z UmowÄ… i realizowane sÄ… zgodnie z informacjami dostÄ™pnymi w Sklepie zawartymi w opisie kupowanej TreÅ›ci Cyfrowej. Sprzedawca może przewidywać dodatkowe zasady korzystania ze Å›wiadczeÅ„ dodatkowych majÄ…ce na celu zapewnienie komfortu i poczucia bezpieczeÅ„stwa poÅ›ród wszystkich osób majÄ…cych dostÄ™p do okreÅ›lonych Å›wiadczeÅ„, np. zasady uczestnictwa w grupie wsparcia. Nieprzestrzeganie takich zasad może skutkować pozbawieniem KupujÄ…cego możliwoÅ›ci korzystania ze Å›wiadczeÅ„ dodatkowych, co nie ma jednak wpÅ‚ywu na realizacjÄ™ przez SprzedawcÄ™ jego zobowiÄ…zania gÅ‚ównego w postaci dostarczenia TreÅ›ci Cyfrowych, nie stanowi naruszenia Umowy przez SprzedawcÄ™ i nie może być podstawÄ… roszczeÅ„ KupujÄ…cego z tytuÅ‚u naruszenia Umowy.

  •  

  • § 9.

  • UsÅ‚ugi Szkoleniowe

  • UsÅ‚ugi Szkoleniowe zwiÄ…zane z Instrumentami CFD sÄ… realizowane przez SprzedawcÄ™ w formie Webinarów odbywanych na żywo.

  • W opisie Produktu dotyczÄ…cego UsÅ‚ug Szkoleniowych Sprzedawców wskazuje, ile Webinarów obejmuje dany Produkt oraz z jakÄ… czÄ™stotliwoÅ›ciÄ… bÄ™dÄ… siÄ™ one odbywaÅ‚y.

  • Webinary bÄ™dÄ… przeprowadzane przez specjalistów zatrudnionych przez SprzedawcÄ™. DzieÅ„ i godzina przeprowadzania poszczególnych Webinarów bÄ™dzie ustalana przez SprzedawcÄ™ w porozumieniu ze specjalistÄ…, który bÄ™dzie prowadziÅ‚ Webinar. KupujÄ…cy zostanie powiadomiony o dacie i godzinie Webinaru za poÅ›rednictwem wiadomoÅ›ci e-mail przesÅ‚anej na adres elektroniczny KupujÄ…cego oraz poprzez zamieszczenie odpowiedniej informacji na stronie Sklepu.

  • W przypadku, gdy odbycie Webinaru w pierwotnie ustalonym terminie nie bÄ™dzie możliwe, Sprzedawca zaproponuje nowy termin realizacji Webinaru. KupujÄ…cy, którzy sÄ… Konsumentami lub PNPK, mogÄ… zaakceptować nowy termin Webinaru lub nie wyrazić zgody na zmianÄ™ warunków wykonania UsÅ‚ug Szkoleniowych oraz rozwiÄ…zać UmowÄ™ zawartÄ… ze SprzedawcÄ… w odniesieniu do jej niewykonanej części. W przypadku skutecznego rozwiÄ…zania Umowy przez takiego KupujÄ…cego Sprzedawca zwróci mu należność za niezrealizowanÄ… część Umowy najpóźniej w terminie 7 (sÅ‚ownie: siedmiu) dni od dnia rozwiÄ…zania Umowy.

  • W przypadku, gdy KupujÄ…cy nie bÄ™dzie mógÅ‚ wziąć udziaÅ‚u w Webinarze z przyczyn leżących po jego stronie, powtórne przeprowadzenie Webinaru na jego proÅ›bÄ™ nie bÄ™dzie możliwe. Sprzedawca może jednak udostÄ™pnić KupujÄ…cemu zapis Webinaru, w celu jego odtworzenia przez KupujÄ…cego.

  •  

  • § 10.

  • OdstÄ…pienie od Umowy przez Konsumenta lub PNPK

  • Konsument lub PNPK, który zawarÅ‚ ze SprzedawcÄ… UmowÄ™ na odlegÅ‚ość, co do zasady ma prawo odstÄ…pić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy — z wyjÄ…tkiem przypadków opisanych w ust. 2.

  • Prawo do odstÄ…pienia od Umowy nie przysÅ‚uguje w stosunku do Umowy:

  • o Å›wiadczenie UsÅ‚ug, za które KupujÄ…cy jest zobowiÄ…zany do zapÅ‚aty Ceny, jeżeli Sprzedawca wykonaÅ‚ w peÅ‚ni UsÅ‚ugÄ™ za wyraźnÄ… i uprzedniÄ… zgodÄ… KupujÄ…cego, który zostaÅ‚ poinformowany przed rozpoczÄ™ciem Å›wiadczenia, że po speÅ‚nieniu Å›wiadczenia przez SprzedawcÄ™ utraci prawo odstÄ…pienia od Umowy, i przyjÄ…Å‚ to do wiadomoÅ›ci;

  • o dostarczanie TreÅ›ci Cyfrowych niedostarczanych na noÅ›niku materialnym, za które Konsument lub PNPK jest zobowiÄ…zany do zapÅ‚aty Ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczÄ…Å‚ Å›wiadczenie za wyraźnÄ… i uprzedniÄ… zgodÄ… KupujÄ…cego, który zostaÅ‚ poinformowany przed rozpoczÄ™ciem Å›wiadczenia, że po speÅ‚nieniu Å›wiadczenia przez SprzedawcÄ™ utraci prawo odstÄ…pienia od Umowy, i przyjÄ…Å‚ to do wiadomoÅ›ci, a Sprzedawca przekazaÅ‚ KupujÄ…cemu potwierdzenie, o którym mowa w art. 21 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta.

  • Aby odstÄ…pić od Umowy, Konsument lub PNPK musi poinformować SprzedawcÄ™ o swojej decyzji o odstÄ…pieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oÅ›wiadczenia – na przykÅ‚ad poprzez wiadomość wysÅ‚anÄ… za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej.

  • Aby zachować termin do odstÄ…pienia od Umowy, wystarczy, aby Konsument lub PNPK wysÅ‚aÅ‚ informacjÄ™ dotyczÄ…cÄ… wykonania przysÅ‚ugujÄ…cego Konsumentowi lub PNPK prawa odstÄ…pienia od Umowy przed upÅ‚ywem terminu do odstÄ…pienia od Umowy.

  • W przypadku skutecznego odstÄ…pienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub PNPK wszystkie otrzymane od Konsumenta lub PNPK pÅ‚atnoÅ›ci niezwÅ‚ocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca zostaÅ‚ poinformowany o wykonaniu prawa odstÄ…pienia od Umowy. Zwrot pÅ‚atnoÅ›ci zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów pÅ‚atnoÅ›ci, jakie zostaÅ‚y przez Konsumenta lub PNPK użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub PNPK wyraźnie zgodziÅ‚ siÄ™ na inne rozwiÄ…zanie. W każdym przypadku Konsument lub PNPK nie poniesie żadnych opÅ‚at w zwiÄ…zku z formÄ… zwrotu pÅ‚atnoÅ›ci.

  •  

  • § 11.

  • Odpowiedzialność Sprzedawcy

  • Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytuÅ‚u niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy zostaje ograniczona do szkody umyÅ›lnej. Zdanie pierwsze nie dotyczy KupujÄ…cych bÄ™dÄ…cych Konsumentami lub PNPK.

  • Wszelkie ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialnoÅ›ci Sprzedawcy przewidziane w niniejszym Regulaminie nie dotyczÄ… szkody, w stosunku do której, zgodnie z bezwzglÄ™dnie obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa, odpowiedzialnoÅ›ci Sprzedawcy nie można ani ograniczyć, ani wyłączyć, w szczególnoÅ›ci szkody wyrzÄ…dzonej przez SprzedawcÄ™ w sposób umyÅ›lny.

  •  

  • § 12.

  • Odpowiedzialność za zgodność Produktu z UmowÄ…

  • RÄ™kojmia za wady Produktów, o jakiej mowa w przepisach Kodeksu cywilnego, jest wyłączona w przypadku Umów, które sÄ… zawierane przez KupujÄ…cych innych niż Konsument lub PNPK.

  • Do Umów, które sÄ… zawierane przez Konsumenta lub PNPK, stosuje siÄ™ przepisy o odpowiedzialnoÅ›ci za zgodność Produktów z UmowÄ…, które sÄ… zawarte w ustawie o prawach konsumenta, z uwzglÄ™dnieniem postanowieÅ„ Regulaminu.

  • Sprzedawca jest odpowiedzialny wzglÄ™dem Konsumenta oraz PNPK za zgodność Produktu z UmowÄ…. Zgodność Produktu z UmowÄ… ocenia siÄ™ zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.

  • W przypadku Produktów:

  • dostarczanych jednorazowo lub w częściach — Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodnoÅ›ci Produktów z UmowÄ…, który istniaÅ‚ w chwili ich dostarczenia i ujawniÅ‚ siÄ™ w ciÄ…gu dwóch lat od tej chwili;

  • dostarczanych w sposób ciÄ…gÅ‚y — Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodnoÅ›ci Produktów z UmowÄ…, który wystÄ…piÅ‚ lub ujawniÅ‚ siÄ™ w czasie, w którym zgodnie z UmowÄ… miaÅ‚y być dostarczane.

  • W przypadku, gdy Sprzedawca dostarcza Produkty w sposób ciÄ…gÅ‚y, Produkty powinny być zgodne przez czas ich dostarczania zgodnie z UmowÄ….

  •  

  • § 13.

  • Doprowadzenie Produktu do zgodnoÅ›ci z UmowÄ…

  • Jeżeli Produkty sÄ… niezgodne z UmowÄ…, Konsument lub PNPK może żądać doprowadzenia Produktów do zgodnoÅ›ci z UmowÄ….

  • Jeżeli doprowadzenie Produktów do zgodnoÅ›ci z UmowÄ… jest niemożliwe lub wymagaÅ‚yby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktów do zgodnoÅ›ci z UmowÄ….

  • Sprzedawca doprowadza Produkty do zgodnoÅ›ci z UmowÄ… w rozsÄ…dnym czasie, nie dÅ‚uższym niż 21 dni, od chwili, w której Sprzedawca zostaÅ‚ poinformowany przez Konsumenta lub PNPK o braku zgodnoÅ›ci Produktów z UmowÄ…, i bez nadmiernych niedogodnoÅ›ci dla Konsumenta lub PNPK, uwzglÄ™dniajÄ…c ich charakter oraz cel, w jakim sÄ… wykorzystywane.

  • Koszty doprowadzenia Produktów do zgodnoÅ›ci z UmowÄ… ponosi Sprzedawca.

  •  

  • § 14.

  • Obniżenie Ceny lub odstÄ…pienie od Umowy w przypadku niezgodnoÅ›ci Produktu z UmowÄ…

  • Jeżeli Produkty sÄ… niezgodne z UmowÄ…, Konsument lub PNPK może zÅ‚ożyć oÅ›wiadczenie o obniżeniu Ceny albo odstÄ…pieniu od Umowy, gdy:

  • Sprzedawca odmówiÅ‚ doprowadzenia Produktów do zgodnoÅ›ci z UmowÄ… zgodnie z § 13 ust. 2;

  • Sprzedawca nie doprowadziÅ‚ Produktów do zgodnoÅ›ci z UmowÄ…;

  • brak zgodnoÅ›ci Produktów z UmowÄ… wystÄ™puje nadal, mimo że Sprzedawca próbowaÅ‚ doprowadzić Produkty do zgodnoÅ›ci z UmowÄ…;

  • brak zgodnoÅ›ci Produktów z UmowÄ… jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny albo odstÄ…pienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze Å›rodków, o których mowa w § 13 ust. 1;

  • z oÅ›wiadczenia Sprzedawcy lub okolicznoÅ›ci wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktów do zgodnoÅ›ci z UmowÄ… w rozsÄ…dnym czasie lub bez nadmiernych niedogodnoÅ›ci dla Konsumenta lub PNPK.

  • Obniżona Cena musi pozostawać w takiej proporcji do Ceny wynikajÄ…cej z Umowy, w jakiej wartość Produktów niezgodnych z UmowÄ… pozostaje do wartoÅ›ci Produktów zgodnych z UmowÄ…. Jeżeli Produkty sÄ… dostarczane w częściach lub w sposób ciÄ…gÅ‚y, przy obniżeniu Ceny należy uwzglÄ™dnić czas, w którym Produkty pozostawaÅ‚y niezgodne z UmowÄ….

  • Sprzedawca jest zobowiÄ…zany zwrócić Konsumentowi lub PNPK należnÄ… mu CenÄ™ niezwÅ‚ocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oÅ›wiadczenia Konsumenta lub PNPK o obniżeniu Ceny.

  • Konsument lub PNPK nie może odstÄ…pić od Umowy, jeżeli Produkty sÄ… dostarczane w zamian za zapÅ‚atÄ™ Ceny, a brak zgodnoÅ›ci Produktów z UmowÄ… jest nieistotny. Domniemywa siÄ™, że brak zgodnoÅ›ci Produktów z UmowÄ… jest istotny.

  •  

  • § 15.

  • Rozliczenie z Konsumentem lub PNPK w przypadku odstÄ…pienia od Umowy

  • W sytuacji, gdy KupujÄ…cy bÄ™dÄ…cy Konsumentem lub PNPK odstÄ…pi od Umowy:

  • w ramach uprawnieÅ„ wynikajÄ…cych z rÄ™kojmi konsumenckiej za niezgodność Produktów z UmowÄ…;

  • w przypadku niedostarczenia przez SprzedawcÄ™ Produktów, pomimo wezwania ze strony KupujÄ…cego,

  • do rozliczeÅ„ pomiÄ™dzy Stronami stosuje siÄ™ postanowienia niniejszego paragrafu.

  • Jeżeli Sprzedawca dostarczyÅ‚ Produkt na noÅ›niku materialnym, Sprzedawca może zażądać zwrotu tego noÅ›nika najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu, a Konsument lub PNPK jest zobowiÄ…zany zwrócić noÅ›nik niezwÅ‚ocznie, nie później niż w terminie 21 dni, na koszt Sprzedawcy.

  • Sprzedawca jest zobowiÄ…zany do zwrotu Ceny jedynie w części odpowiadajÄ…cej Produktom niezgodnym z UmowÄ… albo Produktom, w odniesieniu do których odpadÅ‚ obowiÄ…zek ich dostarczenia na skutek odstÄ…pienia od Umowy. JednoczeÅ›nie Sprzedawca nie jest uprawniony do żądania zapÅ‚aty za czas, w którym Produkty byÅ‚y niezgodne z UmowÄ…, nawet jeżeli przed odstÄ…pieniem od Umowy Konsument lub PNPK faktycznie z nich korzystaÅ‚.

  • Sprzedawca jest zobowiÄ…zany zwrócić Konsumentowi lub PNPK należnÄ… mu CenÄ™ niezwÅ‚ocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oÅ›wiadczenia Konsumenta lub PNPK o odstÄ…pieniu od Umowy.

  • Sprzedawca dokonuje zwrotu należnej Ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapÅ‚aty, jakiego użyÅ‚ Konsument lub PNPK, chyba że Konsument lub PNPK wyraźnie zgodziÅ‚ siÄ™ na inny sposób zwrotu, który nie wiąże siÄ™ dla niego z żadnymi kosztami.

  •  

  • § 16.

  • Zwrot TreÅ›ci Użytkownika

  • Po odstÄ…pieniu od Umowy Sprzedawca nie może wykorzystywać TreÅ›ci Użytkownika, z wyjÄ…tkiem TreÅ›ci Użytkownika, które:

  • sÄ… użyteczne wyłącznie w zwiÄ…zku z TreÅ›ciami Cyfrowymi;

  • dotyczÄ… wyłącznie aktywnoÅ›ci Konsumenta lub PNPK w trakcie korzystania z TreÅ›ci Cyfrowych;

  • zostaÅ‚y połączone przez SprzedawcÄ™ z innymi danymi i nie mogÄ… zostać rozłączone bez nadmiernych trudnoÅ›ci;

  • zostaÅ‚y wytworzone wspólnie z innymi Konsumentami lub PNPK, którzy nadal mogÄ… z nich korzystać.

  • Na żądanie Konsumenta lub PNPK Sprzedawca udostÄ™pni takiemu KupujÄ…cemu, na swój koszt, w rozsÄ…dnym czasie oraz w powszechnie używanym formacie nadajÄ…cym siÄ™ do odczytu maszynowego, TreÅ›ci Użytkownika, które zostaÅ‚y wytworzone lub dostarczone w trakcie korzystania z TreÅ›ci Cyfrowych. ObowiÄ…zek ten nie dotyczy zwrotu TreÅ›ci Użytkownika, o których mowa w ust. 1 pkt a) – c).

  •  

  • § 17.

  • Dane osobowe i pliki cookies

  • Sprzedawca w ramach Sklepu przetwarza dane osobowe KupujÄ…cych i wykorzystuje technologiÄ™ plików cookies.

  • SzczegóÅ‚y zwiÄ…zane z danymi osobowymi oraz plikami cookies opisane zostaÅ‚y w polityce prywatnoÅ›ci.

  • § 18.

  • Prawa wÅ‚asnoÅ›ci intelektualnej

  • Sprzedawca poucza KupujÄ…cego, że wszelkie treÅ›ci dostÄ™pne na stronach Sklepu, TreÅ›ci Cyfrowe oraz elementy TreÅ›ci Cyfrowych (np. projekty graficzne) mogÄ… stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysÅ‚ugujÄ… Sprzedawcy lub innym podmiotom uprawnionym, a także bazy danych chronione na podstawie przepisów o ochronie baz danych.

  • Sprzedawca poucza KupujÄ…cego, że eksploatacja treÅ›ci objÄ™tych prawami autorskimi lub korzystanie z baz danych przez KupujÄ…cego bez zgody Sprzedawcy lub innego podmiotu uprawnionego, z wyjÄ…tkiem korzystania w ramach dozwolonego użytku, stanowi naruszenie praw wÅ‚asnoÅ›ci intelektualnych i może skutkować odpowiedzialnoÅ›ciÄ… cywilnÄ… lub karnÄ….

  • Sprzedawca może zawrzeć z KupujÄ…cym odrÄ™bnÄ… umowÄ™ licencyjnÄ… zwiÄ…zanÄ… z korzystaniem przez KupujÄ…cego z treÅ›ci lub baz danych należących do Sprzedawcy (np. poprzez wykorzystywanie fotografii produktowych, posÅ‚ugiwanie siÄ™ opisami Produktów itp.). W celu zawarcia takiej umowy KupujÄ…cy powinien zwrócić siÄ™ do Sprzedawcy z propozycjÄ… zawarcia umowy licencyjnej, informujÄ…c SprzedawcÄ™ w szczególnoÅ›ci o celach, w jakich zamierza korzystać z treÅ›ci lub baz danych należących do Sprzedawcy, oraz o zakÅ‚adanym czasie korzystania. Po otrzymaniu takiej propozycji Sprzedawca przedstawi ofertÄ™ zgodnie z wÅ‚asnÄ… politykÄ… licencyjnÄ….

  •  

  • § 19.

  • Opinie

  • Sprzedawca może udostÄ™pnić KupujÄ…cym możliwość zamieszczania opinii o Sklepie, Sprzedawcy lub Produktach — w ramach Sklepu lub serwisów zewnÄ™trznych należących do osób trzecich. W takim przypadku do zamieszczania opinii stosuje siÄ™ postanowienia niniejszego paragrafu.

  • Zamieszczenie opinii jest możliwe po skorzystaniu ze Sklepu, w szczególnoÅ›ci po zawarciu Umowy, przy czym zamieszczenie opinii jest możliwe w każdym czasie.

  • KupujÄ…cy powinien formuÅ‚ować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarÄ™ możliwoÅ›ci poprawny jÄ™zykowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych sÅ‚ów powszechnie uznawanych za obraźliwe.

  • Zakazane jest zamieszczanie opinii:

  • bez uprzedniego skorzystania ze Sklepu;

  • na temat Produktów, z których KupujÄ…cy nie korzystaÅ‚ lub których nie nabyÅ‚,

  • wypeÅ‚niajÄ…cych znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

  • naruszajÄ…cych dobra osobiste Sprzedawcy lub osoby trzeciej;

  • przez opÅ‚aconych użytkowników, w szczególnoÅ›ci w celu sztucznego podwyższenia oceny Produktów.

  • Sprzedawca może w każdej chwili dokonywać weryfikacji, czy zamieszczone opinie sÄ… zgodne z Regulaminem, a w szczególnoÅ›ci, czy pochodzÄ… od KupujÄ…cych, którzy rzeczywiÅ›cie korzystali z Produktów lub nabyli Produkty. Oprócz tego, w przypadku jakichkolwiek wÄ…tpliwoÅ›ci KupujÄ…cego dotyczÄ…cych zamieszczonych opinii, KupujÄ…cy może zgÅ‚osić Sprzedawcy opiniÄ™ do weryfikacji. Po otrzymaniu zgÅ‚oszenia od KupujÄ…cego Sprzedawca podejmie dziaÅ‚ania, odpowiednie do posiadanych możliwoÅ›ci, które bÄ™dÄ… miaÅ‚y na celu weryfikacjÄ™ zamieszczonej opinii.

  • W przypadku zamieszczenia opinii niespeÅ‚niajÄ…cej wymagaÅ„ przewidzianych w Regulaminie Sprzedawca może odmówić publikacji opinii lub jÄ… usunąć.

  •  

  • § 20.

  • PozasÄ…dowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„

  • Sprzedawca wyraża zgodÄ™ na poddanie ewentualnych sporów wynikÅ‚ych w zwiÄ…zku ze sprzedażą towarów na drodze postÄ™powania mediacyjnego. SzczegóÅ‚y zostanÄ… okreÅ›lone przez strony sporu.

  • Konsument ma możliwość skorzystania z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„. MiÄ™dzy innymi Konsument ma możliwość:

  • zwrócenia siÄ™ do staÅ‚ego polubownego sÄ…du konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygniÄ™ciu sporu wynikÅ‚ego z zawartej Umowy,

  • zwrócenia siÄ™ do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczÄ™cie postÄ™powania mediacyjnego w sprawie polubownego zakoÅ„czenia sporu miÄ™dzy KupujÄ…cym a SprzedawcÄ…,

  • skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji spoÅ‚ecznej, do której statutowych zadaÅ„ należy ochrona konsumentów.

  • Bardziej szczegóÅ‚owe informacje na temat pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„ Konsument może znaleźć na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.

  • Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostÄ™pna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma sÅ‚uży rozstrzyganiu sporów pomiÄ™dzy konsumentami i przedsiÄ™biorcami dążącymi do pozasÄ…dowego rozstrzygniÄ™cia sporu, który dotyczy zobowiÄ…zaÅ„ umownych wynikajÄ…cych z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o Å›wiadczenie usÅ‚ug.

  •  

  • § 21.

  • Reklamacje i wezwania

  • Każdemu KupujÄ…cemu przysÅ‚uguje prawo do zÅ‚ożenia reklamacji w sprawach zwiÄ…zanych z funkcjonowaniem Sklepu lub wykonaniem Umowy. W celu uÅ‚atwienia Konsumentowi lub PNPK realizacji uprawnieÅ„ zwiÄ…zanych z odpowiedzialnoÅ›ciÄ… Sprzedawcy za zgodność Produktu z UmowÄ… oraz odpowiedzialnoÅ›ciÄ… z tytuÅ‚u nienależytego wykonania UsÅ‚ugi, Sprzedawca przygotowaÅ‚ wzór formularza reklamacyjnego, którym Konsument lub PNPK może siÄ™ posÅ‚użyć.

  • Reklamacje należy zgÅ‚aszać do Sprzedawcy.

  • Reklamacje KupujÄ…cych rozpatrywane bÄ™dÄ… na bieżąco, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez SprzedawcÄ™ zgÅ‚oszenia reklamacji.

  • Odpowiedź na reklamacjÄ™ zostanie przesÅ‚ana do KupujÄ…cego na kontakt podany przez KupujÄ…cego podczas skÅ‚adania reklamacji.

  • Jeżeli Sprzedawca nie dostarczyÅ‚ Produktów zgodnie z UmowÄ…, KupujÄ…cy może zÅ‚ożyć reklamacjÄ™, w której wezwie SprzedawcÄ™ do dostarczenia Produktów. Jeżeli pomimo tego wezwania Sprzedawca nie dostarczy Produktów niezwÅ‚ocznie lub w dodatkowym terminie umówionym pomiÄ™dzy Stronami, KupujÄ…cy może odstÄ…pić od Umowy. KupujÄ…cy może odstÄ…pić od Umowy bez wzywania Sprzedawcy do dostarczenia Produktów, gdy:

  • z oÅ›wiadczenia Sprzedawcy lub okolicznoÅ›ci bÄ™dzie wyraźnie wynikać, że Sprzedawca nie dostarczy Produktów;

  • Strony uzgodniÅ‚y lub z okolicznoÅ›ci zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że okreÅ›lony termin dostarczenia Produktów miaÅ‚ istotne znaczenie dla KupujÄ…cego, a Sprzedawca nie dostarczyÅ‚ ich w tym terminie.

  •  

  • § 22.

  • Postanowienia koÅ„cowe

  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoÅ‚ywania ofert, promocji oraz do zmiany Cen w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez KupujÄ…cego, w tym w szczególnoÅ›ci warunków Umów zawartych przed dokonaniem zmiany.

  • Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie z ważnych powodów takich jak zmiany przepisów prawa, zmiany technologiczne, zmiany biznesowe.

  • Do Umów dotyczÄ…cych Produktów dostarczanych jednorazowo stosuje siÄ™ Regulamin obowiÄ…zujÄ…cy w chwili zawarcia Umowy.

  • W przypadku Umów dotyczÄ…cych Produktów, które dostarczane sÄ… poprzez konto Użytkownika (np. kurs on-line z rocznym dostÄ™pem), KupujÄ…cy otrzyma na adres e-mail przypisany do konta Użytkownika informacjÄ™ o zmianie Regulaminu. KupujÄ…cy może wypowiedzieć UmowÄ™, w ciÄ…gu 30 dni od poinformowania go o zmianie, jeżeli zmiana Regulaminu istotnie i negatywnie wpÅ‚ywa na dostÄ™p KupujÄ…cego do Produktów lub korzystanie z nich.

  • W przypadku Umów dotyczÄ…cych UsÅ‚ug Elektronicznych, KupujÄ…cy otrzyma na adres e-mail zwiÄ…zany z danÄ… UsÅ‚ugÄ… ElektronicznÄ… informacjÄ™ o zmianie Regulaminu. Jeżeli KupujÄ…cy nie akceptuje zmiany Regulaminu, może wypowiedzieć UmowÄ™ ze skutkiem natychmiastowym, np. usuwajÄ…c konto w Sklepie lub rezygnujÄ…c z otrzymywania newslettera.

  • Wszelkie spory zwiÄ…zane z Umowami zawieranymi za poÅ›rednictwem Sklepu bÄ™dÄ… rozpatrywane przez polski sÄ…d powszechny wÅ‚aÅ›ciwy ze wzglÄ™du na miejsce staÅ‚ego wykonywania dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej przez SprzedawcÄ™. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów oraz PNPK, w przypadku których wÅ‚aÅ›ciwość sÄ…du ustalana jest na zasadach ogólnych.

  • § 23.

  • Termin dostawy produktu wynosi maksymalnie jeden dzieÅ„ roboczy. Termin realizacji szkoleÅ„ online jest ustalany poprzez formularz rezerwacyjny.

  • § 24.

  • Produkty cyfrowe dostÄ™pne na stronie sÄ… przekazane w formie cyfrowej, dostÄ™pność ich jest nieograniczona. DostÄ™pność szkoleÅ„ jest okreÅ›lana poprzez formularz rezerwacyjny.

  • § 25.

  • Konsument lub PNPK, który zawarÅ‚ ze SprzedawcÄ… UmowÄ™ na odlegÅ‚ość, co do zasady ma prawo odstÄ…pić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy — z wyjÄ…tkiem przypadków opisanych w ust. 2.

bottom of page